AcarHHF ben ilk önce gündüz bıraktım 8-9 gün çünkü bi bebeğim daha olduğu için gece kalkıp ilgilenemem diye düşündüm ama geceyi de bıraktırmam gerektiğini biliyordum şuan 4 gündür falan bez bağlamıyorum gece bir gece sadece yaptı onda da hemen değiştirdim ama yatmadan önce mutlaka tuvaletini yaptırın yapıp yatarsa daha iyi olur ben bağlarken de kızım uyuyunca bağlıyordum ama sabah benden önce kalkıyor bezini biliyordu ama ona yapmıyordu gelip söylüyordu bende bezi çıkartıyordum hemen gece rahatlığa alışsın istemedim ama bir anda da ikisini de kesmedim kızımla kendi durumuma göre yaptım diyebilirim 🌸