Merhaba
Oykuveannesi merhaba , eğer bebeğiniz anne sütü alıyorsa bu normal bir durum peynir gibi kusması beklenir.bebek fazla emiyorsa sindiremediği kısmını dışarı atar.bebeklerde yemek borusu ile mide arasındaki küçük kapakçık belli bir yaşa kadar gelişimini tamamlamaz ve sindiremediği besinler direk çıkar. Korkmanız gereken durum yok. Fışkırır tarzda kusması beklenmedik bir durumdur ama dediğim gibi peynir şeklinde kusması sindiremediği besini dışarı atmasıdır.ama bebeğiniz emmiyorsa ve ek gıda ile besleniyorsa siz yine de doktorunuza danışın derim.sağlıkla büyüsün 🙏🏻