0706almila Kızım 22 aylık alt dişleri doğduğunda vardı sonra alt yan ve üst yan dişler çıktı alt azı üst azı dişleri de var ama üst ön dişler alt üst köpek dişler yok böyle gecikme yaşayan var mı
AegeansMom 0706almila doğduğunda vardı derken ilk doğduğunda dişli mi doğmuştu anlamadım. Doktoruna sordunuz mu
0706almila AegeansMom evet dişli doğmuştu değerleri falan iyiydi 1 yaşında diğer dişleri de 1 yaşından sonra birden çıktı ama gerisi hala yok normal diye beklemiştim ama tekrar götüreceğim
AegeansMom 0706almila sorun yoktur bence bebeğiniz normal standarta uygun gitmiyor belli ki:) dert etmeyin