Sünnet sonrası( 1 ay sonra ) çok az baş kısmında yapışma oldu doktor elince çektir dedi ben çektim bi kısmı açıldı bi kısmı açılmadı nemlensin diye akşam kantron yapı sürdüm sabah kalktım şişmiş ve uca yakın yerde su toplamış böyle bi şey yaşayan oldu mu doktora ulaşamadım yardımcı olabilecek var mı😭