Doğduğundan beri uyku problemi hiç yaşamadığım, koyduğum gibi uzun gece gündüz uykusu yapan bebeğim sizin aylarda şaşırmaya başladı. Gece aniden uyanıp gündüz gibi devam etmeler uykuya geç ve zor dalmalar derken şuan 15 aylığız ve halen uyutamadım. yaklaşık 5 aydır gece uykularımızın geçe sarkmasından dolayı sabah 5 6 7 hatta 9 u bile gördüğüm oldu. Taşınma sürecimize geldiği için sanırım bu durumu alışkanlık haline getirmeye sebep oldum. Lütfen benim gibi yapmayın direnin sabredin ve erken uyumasını sağlayın. Her şeye çok çabuk alışabiliyorlar malesef iyiye de kötüye de… aylardır helak oldum gece uykusunun yeri hem bizim için hem onlar için çok başka. Umarım bir an önce sağlıkla atlatırsınız bu dönemi 🙏🏻