EypMom ilknurnida 4 aylıktık 1 hafta boyunca çiş yapmadı gece bezi kupkuruydu annemler büyüdü artık vs dediler sonra bezini değişirken pembe damla şeklinde bişey gördüm pipisinde hemen acile gititğimizde idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik sebebi ise kakası pipisine bulaşmıştı 1 2 kez enfeksiyon kapmış kuzum bi tahlil verin isterseniz enfeksiyon olunca yıpranıyor çocuk zayıflıyor salyası fazla fazla akmaya başlıyor
churchil ilknurnida bazen bebekler uykuda yapmayabilirmiş çişlerini. Benim kızım da bazen çok az yapar bazen dolar taşar
mom-1 Öyle bi durum yaşamadık ama 9 aylık bebegimin gece beslenmesini kestim aksamdan sabaha kadar deliksiz uyuyor bezi dolar taşar sandım hiç bez degisimi de yapmıyorum artık ama cok cok az ciş yapmıs oluyor bende bekliyim burda bilen çıkar insallah😊
mom-1 EypMom kesintisiz uyudugu için gece bi beslenme yapıyodu ve beslenme saati kafa alarmıyla kendisi uyanırdı ben kaldırmadan. Kesmeye karar verdim ilk gece yine saatinde kalktı aglama yok ama bana bakıyodu mama bekliyodu görmemezlikten geldim yataga oturdu 5 dk bekledi baktı mama yok geri uyudu 2 gece uyandı sonra anladı hiç uyanmadı😊
EypMom ilknurnida bize doktorumuz sünnet olursa enfeksiyon kapma olaslığı düşer demişti ama içiniz rahat etmezse sağlık ocağında bile yapılıyor diye biliyorum size bir poşet veriyolar yerleştiriyosun bebeişe sonra gidip veriyorsun