Mrymtny Oğlumun ateşi var ara ara da öksürüyor ve kusuyo doktora götürdük ilaçlarını aldık. Doktor bi antibiyotik ve soğuk algınlığı şurubu verdi . Kusması bizi korkutuyo sizce normal mi.
yokbecanim Mrymtny balgamı varsa onu atmak için kusuyor olabilir mi acaba?öksürük deyince balgam geldi aklıma.içiniz rahat değilse başka bi doktora daha götürün isterseniz.
Mrymtny yokbecanim doktora kustuğunu söyledik verdiği ilaçlarım biri balgam söktürücüymüş. Öksürürken kusuyo bugün bu ilaçları kullanalım faydası olmazsa dediğiniz gibi yapayım.teşekkür ederim