Nur_mom1 ara ara sık emzirin maalesef benim bebeğimde hep emme refleksi vardı bende aç sanıp sürekli emziriyordum saat başı reflü oldu o yüzden emzik verebilirsin şimdi emzik emmiyor bebişim ama o zamanlar keşke bilseydim miniğim çok kustu reflü hemen düzelmiyor ilaçta da bebekte bogaz şişmesi yazıyordu güvenip veremedim bogazı ne kadar ki zaten şişse nefes alamaz diye