egemoms2 aslinda oyun oynar gibi yapıp becerilerine baktılar yani top atmasına,oyuncak küpleri üst üste koymasına, resim yapmasına, yazı yazmasına birde kartlar gösterdi burda ne var diye sordu, sayı sayabiliyormu diye sordu bunlarin hepsini oğluma sordu daha sonra bana da beslenmesinj uykusunu genel olarak bütün sikayetlerimizi, mesela her zaman gittigimiz markete gitsek evin yolunu kendisi bulabiliyor mu,kendi kendine giyinebiliyor mu,kendi kendine yemek yiyebiliyor mu,herseye inatlasip ağlar mi v.s yani aslında çocukla oyun oynadı benimle de sohbet etti gibi birşey