Öpmemeye özen gösterin sizi korkutmak istemem ama gecenlerde haberlerde gördüm yeni dogmus bi bebeğe hayırlı olsuna geken bi akraba ucuklu bi şekilde öpmüş bebegi oda virüs gibi birşey kapmış bebek sonra bazı sıkıntılar oluşup bebek sakat kalmis yani zihinsel engelli olmuş malesef çok üzüldüm hasta insanlarin bebeklerde özellikle yeni dogan bi bebege bu kadar yaklasmasi benim de canımı sıkıyor sev ama öpmek zoeunda degilsin zaten yeni dogmus bebek senin onu sevdiğini nerden anlayacak qma yok bizim insanımız afesersin cocugu şapur şupur öpmeden rahatlamiyor malesef bi saglik ocagina gidip krem alabilirsin istersen