Bibebek_ kızım kendi kendine oyun oynamayı seviyor canım ama benimle beraber oynadığı oyundan daha çok keyif alıyor. Balık tutma, halkaları çubuğa geçirme, bultak gibi oyunlarla gerçekten kaliteli ve keyifli vakit geçiriyoruz o yaptıkça ben takdir ediyorum alkışlandıkça özgüveni artıyor..:) kitaplar dil gelişimi ve görsel hafızasının gelişimi açısından oldukça önemli bir yer tuttugu için yaş sınırlaması yapmadan aldık bundan sebeptir ki hikaye okurken (tam algılayamadığından) dikkat dağılması yaşıyoruz 👀 taklit yapıp ses değiştirerek okusam da istediğim verimi henüz tam alabilmiş degilim diyebilirim..şu an meyveler renkler sayılar şekiller gibi öğretici kitaplar ilgisini daha çok cezbediyor bazen okumam için direkt bana getiriyor bazen alıyor bakıyor kendi okur gibi yapıyor 🫠 her zaman alıp bakabilsin diye kitaplığını ulaşacağı yere konumlandırdım 🧚🏼♀️ bizde durumlar böyle :)