Merhabalar bebeğim dört aylık sadece emerek besleniyor çok bı kilom yok ama gene de ,5 kilo flan vermem lazım sütum tam yetiyor hatta oğlum tek göğüs emiyor figerinde süt baya az bu zamanda nasıl kilo vere bilirim sütümu azaltmadan ben şuan aşırı derece de yiyorim normalde iştahlı bir insan değilim ama baya açıldı iştahım siz nasıl beslendiniz kendimi frenlersem sutum azalır mı acaba veya vermek için özel bişey yaptınız mı etkili oldu mu herkez bana daha bebeğin 4 aylık bekle diyor ama önünü almazsam gidecek bu şekilde birde mutlu hissetmiyotum boyle