queen_bee sen = ben doğduğundan beri 1 kez deliksiz uyumadık. Dişleri tamamlandı, emmiyor 3 yaşında ama halen kalkar daha dün ya 1de uyandı 4e kadar oturduk sabah 8de geri kalktı. Doktora da gittim, çocuk psikoloğuyla da görüştüm. Tamamen mizacı öyle onu da öyle kabul edeceksiniz dediler. Her gece dua ede ede yatıyorum 😂