Merhaba
2 gün oldu sezeryan ile doğum yapalı. Göğüslerimin ikisinden de süt geliyor ama az geliyor. Bebeğim doğduğu gibi göğüsümü kabullendi vakumlarcasına tutuyor.Bebeğimin doyduğu için mi yoksa emmekten yorulduğu için mi göğüsümü bıraktığını nasıl anlarım ? İlk bebeğim eğer saçma soru sorduysam kusura bakmayın