Bennureyla benimde öyle. Günlerce ağladı. Emzir gazını çıkart hıçkırık sonra tekrar ağlama emzirme sonra kusma tekrar başa dön. Kısır bi döngüye girdik. Gaz sancısı varmış. Emdikce bağırsakları hareketlendigi için bebekler daha çok emmek ister dedi doktorda. Benim bebeğimde istahliymis. Fazladan istiyor. Doyunca geçti hepsi. Gaz sancısı da acliktanmis. Ben 20 gün ağlattım anlamadık doktor da anlamadi. Sonradan anladık.