Merhaba bu akşam kızım zıpzıpta zıplarken minderler kaymış ve sanıyoruz ki orda ki demirlere çarptı. Yüzü gözü kan içindeydi. Allah hiç bir anneye yaşatmasın görünce elim ayağım boşaldı. Hemen doktora gittik. Doktor izine sevinin beterinden korumuş Allah, birbirinden çok ayrılmamış dedi. Dikiş atmadı, bantlar varmış yarayı birleştiriyormuş. O yeterli olur dedi biz de güvendik. Bir de antibiyotik vermiş niye verdi hala anlamadım. Bildiğiniz güvendiğiniz yara izi geçirmekte çok iyi hem devlet hem özel krem car mı?