Arkadaşlar bu durum şaka mı ya ben hamileliğimde asla geceleri yemek yemeye kalkmazdım az değil 15 kilo aldım ama hepsini doğumdan sonra verdim üstüne bi 8 kilo daha aldım iştahım acayip artı şimdi bile ağzıma bişeler attım emziriyorum bu durumu ona bağlıyorum ama normal mi ya insanlar doğumdan sonra zayıflar ben kilo aldım çok üzgünüm 😞