Kızlar buraya yazacağımı hiç düşünmemiştim , kaynanam öksürük için doktorun verdiği toz karışım antibiyotiğin ölçeğini kafasına göre yapıp verdi, bişey olacak diye aklım çıkıyor şuan. Şişenin tamamına su doldurdu , bir çay kaşığı verdi 2aylık bebeğime. Sinirlerim çok bozuk . Evde hiçbir şekilde Bebek’e ilgili söylediğim şeyleri kâle almayıp dalga geçiyor kendi bildiğini yapıyor. Bişey bilse canım feda.