Mrvak ben de öyle sanıyordum birgün çıldırmıştım artık ve karar verdim geceleri emzirmeyeceğim dedim 3 günde kestim kızım meme uyumuş sabah olunca emeceksin artık sabaha kadar meme uyuyacak dedim yanına uzandım üç gün az ağladı artık istemiyor geceleri bu kadar kolay olacağını bilsem çok önceden keserdim Rabbim yardım etti desteksiz uyutmayı da böyle öğrettim çok sevdiği bir masal var onu anlattım oyunlar oynadım şarkı söyledim yanına uzandım kısa sürede kendi uyumaya başladı tabi uyku aralıklarına dikkat ettim bu destekleri bırakırsanız kesintisiz uyuyorlar ben sadece yanına uzanıyorum sakinleştiriyorum sonra susuyorum bu da bir destek ama odaya bırakıp iyi geceler deyip çıkma kıvamına gelemedim o uzak bir ihtimal bana şuan için ağlatmadan yıpratmadan yaptım şükürler olsun uzun oldu kusura bakmayın