Kızıma zeka kartlarını gösteriyorum, elinin altına hışırtılı kitap koyuyorum, bir aylıkken cok göz takibi olmasa da elime cıngıragı alıp bi saga bi sola götürüyordum, aklınıza gelebilecek tüm cocuk sarkılarını söylüyorum artık sersemleyip uyuyordu 🤣 onunla sürekli konusuyorum ne yaparsam yapayım ankatıyorum bak çoraplarını minicik ayaklarına giydirdim, şimdi bezini değiştiricem, üstünü giydiricem, böyle böyle konusuyorum, başta eşim cocuk ne anlar diyordu şimdi kendisi de konusuyor😃onunla ne kadar konusursanız o kadar beynini harekete gecirirsiniz