atlasmom27 Benim bebeğim 4 aylık oturmak istiyor çok belli ama daha izin vermiyorum çok erken değil mii? Sizin bebişler ne zaman oturmaya başladı
Bebegimm1 atlasmom27 4.ayına girmeden kucakda kısa süreli başlatmıştım doktor hazırsa destekle demişti oturmak gelişimin parçası hazırsa kucakda kısa süreli başlayın zaten bi anda oturamıyorlar siz yavas yavas alıştırıcaksınz ki 2 3 aya kendi başına ancak oturabiliyorlar
Nobodyyy111 atlasmom27 4 aylıkken kendisi doğdundan beri oturma heveslisi olduğu için kısa süreli destekli oturttum. 5 aylıkken kısa süreli desteksiz oturdu. 6,5 aylıkken tam bağımsız oturmaya başladı
atlasmom27 Bebegimm1 bizimkiler oturmayı çok istiyor oturtmayınca ağlıyor resmen kucakta yavaş yavaş destekliyorum
muno112 Doktorum 4. Ay kontrolünde günde 5 10dk hafif yaslanarak dik değil etrafına desteklerle minik minik başlayalım dedi biz prematüreyiz ona rağmen yavaştan başlayalım dedi
sanabeyinalacam atlasmom27 7 aylık ikizlerim oturamyr hatta oğlum beli bile dik durmuyor ya oturtunca yamuluyr çocuk 😔
erdm sanabeyinalacam normal olabilir ikiz bebek onlar benim arkadaşımın ikizleri bir yaşına yakın ancak oturdu önce emekledi sonra oturdu biraz gelişimini yavaş tamamlıyorlar her bebek aynı değil ki seninki bide ikiz oldukları için sanırım ama otururlar annesi sıkıntı yapma sen destekli oturt sürekli alışıyorlar
sanabeyinalacam atlasmom27 her bebeğin gelişimi farklıdır dedi ama benm içim de rahat değil hiç dik durmayr çocuk
sevimlicadi atlasmom27 benimde 4 aylıkken oturmak istedi kucağımda minik minik otutturuyodum ben 7 aylıkken destekli oturmaya başladı şuan 8+10 desteksiz oturuyor kendisi dengesini sağlıyor duscegi zaman