Oznurkayaa Gel , an (anne) , ba (baba), meme, möö, hav hav, miyav, sss (yılan) eeeenn (araba) bunları yapabiliyor sadece oğlum… Ne yapmalıyım hayvanlar açısından fena değil ama kelimesi az geliyor
Momyofthesun Oznurkayaa çok normal. Benim kızım da 13 aylıkken 3-5 kelimesi vardı gerçi 18 aylık oldu pek bir şey değişmedi 😒 büyük sıçramayı bekliyoruz 🤗
maygirl Oznurkayaa konuşma zamani kitabini gunluk aktivitebize etkileyin 1 2 ayda inanilmaz fark edecektr kelimeleri…şuan icin ayina gore bnce normal
Gurcuguuul Benim oğlumda 13 buçuk anne baba dede mama meme ciss gel git al ver diyor ama hoc hayvan sesi demiyor
biyiksiz_yorumcu Oznurkayaa 13 aylık bir bebek, anne ve baba gibi temel kelimeler de dahil olmak üzere 3-4 kelime konuşabilir. Ancak dil ediniminde pasif evre olarak da bilinen bu dönemde bebekler henüz konuşmaya başlamamış da olabilir. Bu durum, bebeğin kelimeleri duyduğu ve daha sonra kullanmak üzere sakladığı anlamına gelebilir. 🌸(alıntı)
Gurcuguuul biyiksiz_yorumcu ben hemşireyim ve calisiyorum sanki oğlumla yeterince ilgilenemiyorum hissine kapılıyorum sizde böyle durumlar yaşıyor musunuz
Gurcuguuul Bende öyle olduğunu düşünüyorum biz hergun kelimeleri tekrar etmeliyiz daha sonrasını kendi yapar zaten
ipekderin Benim kızımda 13 aylık gel git bitti gitti düştü anne baba hadi mama dede günaydın ( ginaydına yeni başladık) okulda çocukları gördüğünde abbbaa aii diyor ezan okununca aiinn tesbih çekerken allaaa sanırım bu kadar