prensannesi07_ Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var kalça ultrasonu ne zaman cekiliyor? Devlet hastanesinde çekiliyormu hangi bölüm ilgileniyor yardımcı olabilir misiniz?
seizetheday prensannesi07_ 2 aylıkken çekiliyor çocuk doktoruna sıra alırsanız p muayene edip ultrosona gönderiyor
busraablog prensannesi07_ bu hafta çektirdim çocuk hastalıkları bölümünden randevu alın kontrole gidiyorsunuz doktor yönlendirme yapıyor ordan 20-25 gün sonraya attı ultrasonu gittik çekti
asam prensannesi07_ cocuk doktoruna gidiyosun canim o ultrason istiyor ole bakiliyor buyuk hastanelerde gun veriyolar ama ilce hastanelerde ayni cekiyolar ben ilcede otiruyorum doktorumuz yonlendordi ultrasona hemen cektirdik cok kolay 5 dk surmuyo
cnsuuozzgen prensannesi07_ ayrıca biz aynı gün çekildik kalça ultrasonunu ilk muayne etti sonra ultırasonu çektik hemen bekleme olmadı
cnsuuozzgen Evet devlet hastanesinde çekiliyor biz tam iki aylıkken çektirdik ortopedi ve travmatolojiden randevu alıyorsunuz zaten 5 dakika ile sürmüyor bacaklarının yanlarına jel sürüp ultrasondan bakıyor umarım yardımcı olabilmişimdir :))
prensannesi07_ cnsuuozzgen tşeekkür ederim cocuk bölümü ortopedi değil mi? Birde randevu bebek adına mı alınıyor anne adına mı?
cnsuuozzgen prensannesi07_ e nabızdan direk yazınca zaten çocuk olarak çıkıyor bebek adına alıyorsunuz
prensannesi07_ seizetheday cocuk doktorunda bir sürü bölüm var fakat ortopedi göremedim hangisine almak gerekiyor
seizetheday prensannesi07_ ben ortopedi falan almadım hiç iki bebeğim var birine daha geçen hafta gittik sadece çocuk doktoruna sıra aldım muayene edip ultrosona gönderdi ekstra ortopedi görecek falan demedi 🤷♀️bu arada bende devlette götürdüm
prensannesi07_ seizetheday evet bende mhrs arayarak sordum bugun cocuk doktoruna randevu aldım salı gününe inşallah halletmiş olurum tşk ederim💐
prensannesi07_ cnsuuozzgen teşekkür ederim inşallah bizimde aynı gün hepsi halledilir evime uzak cünkü minübüsle iki üç kere git gel yapmam 🫶🏻
MRVATL prensannesi07_ da prensannesi07_ dah cuma günğ 2 ay 10 günlük bebeğim için gittik öncesinde randevu vermişlerdi devlet hastanesinde bezin yapışkan yerlerinden baktı sonra iç organlarınabaktı çok şükür bir sıkıntı da çıkmadı. Bu arada bildiğim çocuk doktoru ilk bakıyo bir sıkıntı görürse öyke ortapediye gönderiyor.
prensannesi07_ MRVATL evet bende randevusunu aldım salı gününe inşallah sokıntı cıkmadan hallederim teşekkür ederim 🕊️
seval61 prensannesi07_ çocuk doktoru ultrason icin gun almaya yonlendiriyor iki bacagina jel surup bakildiktan sonra tekrar cocuk doktoruna gidiyosunuz eger bir sorun varsa ortopediye yonlendiriyor. Direk ortopediye gidilmiyor