Kızlar bebekleriniz iki kelimelik cümleler kurabiliyor mu? Mesela mama yiyorum, mama istiyorum gibi? Benim oğlum henüz 2 kelimeyi birleştiremiyor en fazla anne gel diyor onun dışında bütün kelimeleri tek yani tek kelimeyle derdini anlatıyor. Sizce Şuan normal mi? Yoksa üstüne düşmem gerekir mi