Aslininannesi 2bebelimom_ günlük hayatta kullanacaksanız alttaki. Özel bir gün için alıyorsanız üstteki bence ama ben alttakini daha çok beğendim 😊
2bebelimom_ Aslininannesi günlük için alacağım haklısınız galiba üstteki cok hos ama günlüğe olmaz sanırım teşekkür ederim ♥️
2bebelimom_ Ilkheycan23 yaa çok üzüldüm şuan sipariş vermek için girdim bütün bedenleri bitirmişler dün geceden bu zamana bu ne hız 44 ve 46 kalmış sadece 🥹
Beyzaveduru Bence. İlki kilolu gösterebilir pilelerinden dolayı. Bir de günlük giymek için ağır bir elbise
2bebelimom_ Cicektebenimcicekligunlerde ben fikir alana kadar bitirmişler bedenleri zaten teşekkür ederim yorumunuz için
2bebelimom_ _Goktugunannesi__ eminelif de 1600 tl kilolu gösterir falan dediler ben vazgectim ama gönlüm hâlâ onda