bbbnnndzf Bayram harçlığı adina 600 çıkmış bana yani e devletten farkketim 25 marta hayla banka tedarik edilmedi teslikm edilmedi yaziyor sebebini bilen varmı acaba ziraat bankası hesabımda yok hesaplı açmam gerekiyor bilen biri varmi