Kızlar merhaba bebegım 5 gundur kusuyordu 2. Gun devlete goturduk yuzune dahı bakmadılar tahlıl ıstedıler sonuclar normal dıyıp bızı yolladılar esım bı ılac yazmayacakmısınız dedıgınde bıde pıskın pıskın ne ıcın ılac yazıcam bebegınız normal dıyıp bızı yolladılar ertesı gun bebegım daha da kotu olunca kusması gunde 13 e cıkınca ozele kostuk hemen ve ogrendk kı bagırsak enfeksıyonu varmıs serum bagladılar gece cıktık 5 saat sonra fakat ertesı gun gene kusmaya basladı sımdı tekrar yatısımızı yaptık hastaneye gecıren varmı bu hastalıgı salgın varmıs cok