ebrarasil lactamıl emziren anneler için süt ve promalt içeceğini aldım kullanıp memnun kalanlar var mı sütünüz arttı mı 🤗
ebrarasil Hcmy_ bende yeni duydum inşallah etkisi olur bana da kullanımı nasıl soğuk mu tüketiyorsunuz günde bir şişe mi
Hcmy_ ebrarasil yok ılık içiyorum meyve suyuna katıp içiyorum yarım yarım normalde de yemeklerin yanında içiyordum nasıl severseniz . Lactamilin anne çayı bar mavi bir de onu alıyorum
ebrarasil Hcmy_ evet onu da gördğm ilerleyen zamanlarda almak istiyorum ondan da teşekkür ederim yorumunuz için 🤗
sedaozan ebrarasil emzirme zamanlarımda sabahları aç karnına malt içiyordum ve bende çok işe yaramıştı. Ama lactamil kullanmadım hiç
bebeimhosgeldin ebrarasil Regl dönemimde azalma olunca lactamil çok güzel arttırmıştı. Promalt deneyip memnun olan çok kişi var