Bebeğiniz yenidoğansa ve emiyorsa normal. Bizim de ilk ay sık sık yeşil ve cıvık kaka olmuştu. Ben ishal olduğum dönem o da ishal olmuştu. Bezen de banyodan sonra yapıyordu ya su yuttuğu için ya da üşüttüğü için bilemiyorum. Sonra geçti. Sık sık kontrol edin genelde koyu renkli ve kanlı kakalar olunca korkmamız gerektiğini söylüyorlar doktorlar.