Merhaba kilosu az degil bz anneler surekli takiyorz biri bisey diyince eve gelip cocgum zatif bunu alcam bunu yedircem diyip duruyoruz. Benim oglm da 7 aylik oldu 6 ay kontrolunde 7900 ded doktor. Bnde az mi diye endiselendim cunku ik ay icinde sadce 600 gr almsti. Smdi de herkes diyor yüzü tombikti zayıflamış ac bu doymuyor