Ebru251122 Kızlar bebeğim 16 aylık ek gıdaya geçtiği zamandan beri yer yemez kaka yapıyor bazen daha mama sandalyesindeyken başlıyor o kadar hızlı yani bu normal mi acaba? Var mı bu şekilde olan? Bu arada süt alerjisi var kızımın
Menessasmom Ebru251122 bizde 17 aylığız nerdeyse her öğünden sonra kaka yapar. Kilosu sağlığı iyi çok şükür.
Rez Ebru251122 benim de kızım böyleydi, şimdi 31 aylık hala aynı 🫢 kilosu normal, bağırsakları düzenli ve hızlı çalışıyor diye düşünüyorum
Oznurkayaa Ebru251122 sizi telaş ettirmek için demiyorum uzman da değilim ama sanırım böyle durumlarda colyak için test yapıyorlardı
Ebru251122 @Rez kızımın da kilosu normal ama dikkatimi çekti bu durum farklı bir şey olabilir mi diye doktoruna da soracağım 🤔