Arkadaşlar merhaba bebeğim 37 +1 de 2.450 doğdu. Yarın 40 çıkacak. Anne sütü ile besleniyor 3 kilo oldu. Daha önceki formlara bakıyorum bir aylık bebekler bile 4 5 kilo. Zaten ufak minyon olarak doğdu. Böyle olan var mı. Benim gibi. Hiç bir sikintisi yok. Aksine çok hareketli minik olmasına rağmen atık bir bebek. Kendimi kötü hissediyorum bebeğim küçük diye. Benim gibi bebeğin kilosu az olan var mı 😞