akjaj Merhaba sevgili anneler benim bebeğim erken dünya ya geldiği için biraz yaşıtlarından küçük doktorda özel mama verdi ama şuana kadar anne sütü ile beslendiği için mamayı redediyor ve biberini emmiyor sizce ne yapabilirim (bebeğim 9 aylık)
beyser akjaj o uyurken biberonla verebilirsiniz ayrıca ek gıdası da daha güçlü şeyler verebilirsiniz güzel yiyorsa