Sevdimbaknehalegeldim Tuvalet eğitimine başladık 2 dk da bir çiş gelir mi Allah aşkına yaptıriyorum 2 dk sonra yine yapıyor 🥴
Tatlican Sevdimbaknehalegeldim Zamanla o süre uzuyor merak etmeyin bolca sabir sinirlenmemyin ve neden boyna gidiyorsun demeyin
araspoyraz Sevdimbaknehalegeldim ay hiç sorma benimki 7 ay oldu cok su ve sulu seyler yerse dakika da bir gidiyoruz
Sevdimbaknehalegeldim Tatlican yok sadece bu kadar sık aralıklarla nasıl gelir yani ona anlam veremiyorum 😊
sek_kahve Sevdimbaknehalegeldim konuşa konuşa ona söylemeniz lazım, annecim çişini tutmalısın, tut çişini tuvalete gidelim gibi gibi. 1-2 haftaya öğrenir, sonra 2-3 ayda da rayına oturur
Sevdimbaknehalegeldim kirikkalp 29 aylık canım ben geç bile kaldım havalar soğuk diye bekledim 2 yaş tam zamanı bence canim
araspoyraz Sevdimbaknehalegeldim evet çünkü aşırı su içiyor sulu şeyler içer yer cisi geldiğini söyleyene kadar ufaktan ıslanıyor
Sevdimbaknehalegeldim sek_kahve ya bide şöyle bı sorunumuz vari benimki çok hareketli yataklara koltuklara çıkıyor kacirdiginda her yer Batar diye kilodunun üstüne bez bağlıyorum yanlış mı yapıyorum bunun yerine ne önerirsiniz
papatyakizim Zamanla süre uzuyor beze alıştıkları için her geldiğinde saliyolardi ya tutmayı öğreniyor biraz sabır gerektiren bı zamn Allah size bolca sabır versin
sek_kahve Sevdimbaknehalegeldim evet o bezi bırakmak gerekiyor, alez koyacaksınız, koltuktan inmesini söyleyeceksiniz. Gel halıda oynayalım diyeceksiniz
minikoglan Sevdimbaknehalegeldim merak etme o süre zamanla uzuyor yaz gelince terle filan atacagı için daha rahat edersin