dilara89 arkadaslar doktorada götürdüm nazalnem cold miz gıbı rahatlatıcı damlalar verdı serum dızyolojık sıkıp temızlıyorumda ama sureklı gelıyor 3. ayına gırdı bebegım ne yapmalıyım yasayan varmı