incibaby Kızlar bebeğim gün boyu çok huysuzdu dün aşı oldu. Ne yedi doğru düzgün ne uyudu. 8 gibi artık uykudan bayıldı resmen. Ama yine aç yattı diyebilirim. Sizce uyandırmalı mıyım şekeri düşer mi yoksa o kendi acıkınca uyanır mı çok kararsızım