Kızlar bebeğim 9 aylık, 6. Ayından beri cerazette kullanıyorum emzirmeye uygun bir hap fakat cildimde sivilce tüylerimde sanki artış yaptı. Gebelik öncesi diane kullanıyordum böyle bir şey yaşamamıştım. Ana sağlıkta sorduğumda hemşire 6.aydan sonra istediğin her markayı kullanabilirsin dedi ama bilemedim süte etkisi vs olur mu diye. Aranızda var mı emzirirken kullanan veya bu konuda bilgisi olan?