Atalantemoon canım benim kızım iki yaştan bir hafta geçti başladım bırakmaya sabır taşı sürdüm baktı memeye bende annem meme hasta olmuş iylessin verecem dedim gidip geldi arada istedi yine aynı şeyi yaptım gece biraz ağlamalar oldu bende üzülme kızım az kaldı iylessin verecem dedim sürekli böyle geçti ama ben annemlere kalabalığa götürdüm üç gün boyunca gündüz oyaladı herkes yani kolay oldu bıraktırmak meme bağımlısı bir çocuktu bende şaşırdım bırakmasına sürekli konuşarak halledin ama pes etmeyin ağlamasına dayanamayıp sakın geri vermeyin memeyi öyle olursa asla birakamazsiniz