Herkese merhaba, 12 gün önce doğum yaptım. Hamileliğimde göbeğimde bazılarımızda oluşan kahverengi çizgiden (linea nigra) oluştu. Beyaz tenliyim fakat çizgi gittikçe koyulaştı. Merak ediyorum, böyle olanlara sormak istiyorum; ne zaman geçer acaba? Hala aynı şuanda kopkoyu ve biraz kafama takıyorum🥲..?