Zeynopd Merhaba anneler 2 ay 10 günlük bebeğimi anne sütüyle besliyorum. Lakin 2 gündür sütüm akşamları resmen bitiyo. Bugun de aşı oldu. 3-4 saattir sütüm yok yine. Yavrum boşa çekiyo. Ben de ne olur ne olmaz diye mama almıştım. 90 cc hazırlayıp içereyim en azından tok yatsıın diye düşündüm. Ama dalgınlıkla cezvede kaynattığım tüm suyu koymuşum biberona. 3 ölçek de mama koydum. Biberonla içerken mamanın fazlalığından anladım tüm suyu döktüğümü. Yani mamanın su oranı fazla oldu.allahtan erken farkettim de Yarısından fazlasını da içermedim. Sulu olmasının bi zararı olur mu ki :(
Bebetostoss Zeynopd aynen brn de genelde suyu fazla koyarım çok nadiren mama veriyorum ama yine de öyle yapıyorum
Betlll Zeynopd bnde mama veriyorum Suyu az koyman veya çok koyman bişeyi değiştirmiyo aman ha sakın öyle bişey yapma diye bişey söz konusu değil bi zararı yok yani
Zeynopd [bilinmeyen] aman zararı olmasın da. İçti uyudu zaten. Acıkmış ondan huysuzluk yapıyomuş. Ben de bu arada uyursam toparlarım inş. Teşekkür ederim cevabınız için
Meryemozen Tam da ihtiyacım olduğu anda gördüm valla çok iyi oldu bu 😍 Bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyo ıkınıyo kıvranıyo resmen 😓 pırtı da kötü kokuyo bende ne yapsam diye düşünüyodum bunu gördüm çok iyi oldu. Sayenizde bende bebeğimi rahatlatıcam inşallah 🤗😍 Allah tüm bebişleri korusun 🙏🏻
Zeynopd Hepinize cok teşekkür ederim :) sıkıntı olmadı cok sukur. Gece yine normal kalktı emdi. Allah hepimizin bebeklerini korusun.