Herkese merhabalar, bebegim 3 aylik. 40 gunluk olunca geceleri anne yani yataga alistirmistim orada uyuyordu. 12. hafta atagindan sonra yataginda yatmamaya basladi. Regl olunca da sutum azalinca devamli emzirdim o hafta. 12. hafta sonunda emzik emiyordu birden emzik almayi birakti. Geceleri asla mememi birakmiyor devamli emiyor emzik emer gibi ve yataginda yatmiyor. Bu durum basina gelmis olan var mi? Neden kaynaklanir? Pazartesi ise baslayacagim icin cozmek istiyorum kisa surede. Simdiden tesekkurler