ygtirmk Bebeğim 4 aylık boynunu hep sağa doğru yamuk tutuyor istediği zaman düz tutuyor ama genelde hep sağa yanık doktordan randovu aldım ama baya kafam takılıyor varmı yaşayan böyle birsey
KLORAK ygtirmk benim kızım da öyleydi kayınvalidem kambur dedi 😅 5. Ayında hop düzeldi ama sen yine de götür her bebeek ay ı olmaz da kafana takma. Bizim de sağ tarafaydı hep
Ftet ygtirmk tortikolis olabilir doktora göster istersen bi bizimkide hep sağ tarafa yatıyordu bizde tortikolis var
umutku ygtirmk benimde öyleydi doktora gösterdim boyun kaslarını kontrol etti normal dedi bazı çocuklar öyle rahat ediyormuş ama sen yinede götür için rahat etsin
tuqceeeee ygtirmk benim kızımda tek tarafa dönüp yatıyodu doktora götürdüm bi sıkıntı çıkmadı düz kafa yastıgı alıp kullandım sonradan her iki tarafada döndü zaten kendi 😇 endişe etme ama her ihtimale karşı götür tabi❤️
ygtirmk KLORAK tesekur ederim bilgi için evet randovu aldım Perşembe goturecem bakalım en azından kafamdan çıkar
ygtirmk umutku evet bende bir gideyim bakalım istedigimde düz tutuyor ama yinde de doktor baksın birde