seydaeymen Kizlar bebeğimi emziriyorum bazen doyunca kendi birakiyor bazen de sürekli memede kalmak istiyor acaba sutummu az yada doymuyou anlamadım ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?
aass2024 Çişli bez sayınız fazlaysa doyuyordur demişti emzirme danışmanı 🙏🏻 ben cok stres yaptım emziremedim siz yapmayın lütfen kötü düşünmeyin. Doymasa cok cok ağlardı zaten
Justmm Bir bebek açsa eğer gerçekten ortalığı inletiyor yaşadım ki çişli bez sayısıda normaldi iştahlıydı benim bebeğim demek ki. Eğer bebeğiniz memeden ayrılınca huzurluysa yetiyordur. Bence çok kafanıza takmayın