Arkadaşlar 45 günlük bebeğim var, önceden 2-3 saat uyurdu. Dün geceden beri yarım saat 20 dakikada bir uyanıyor. Emzirip gazını alıp uyutuyorum, 15-20 dk sonra başlıyor kıpırdanmaya. Artık kundak yapmıyordum çok sıkılıyor ağlıyor diye. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Kızım neden güzelce 1-2 saat bile uyumuyor. Çok yorgunum