2bebisannesi_ Bebegim 3 aylik oldu hâlâ isitme testini gecmedi başına gelen var mı mayis ayında farklı bir test yapacaklarmis
baroayse 2bebisannesi_ kulağında su kalmış olabilir mi, Tuğba altunışık hesabina bakın YouTube dan ,onun oğlu da konuşmuyordu, kulağinda sorun varmıs ameliyatla gecti
alin12_ 2bebisannesi_ benim bebegim de yenidogan işitme tarama testini 3 kez gecemedi. Sol kulaktan gecemedi.bir üst test olan bera testine gönderdiler. Balıkesir hastanesinden randevu almamı istediler.aradım cok sıra car size 8-9 aylıkken sıra gelir bekleyin dediler.Simdi 3 aylık.
Pamukprenss 2bebisannesi_ siz çocuğunUzun duyup duymadığunu zaten anlarsınız evde test etmediniz mi. Eğerki seslerden irkilme vs varsa çokta kafaya takmayın. Benimde mesela iki aylık bebeğim var. abisi kıskançlıjtan yanında bağırıp duruyor mesela uyumuş oluyor e doğal olarak irkiliiveriyot abisi bağırınca ellerini çırpıyor omuzları titriyor. Ses duyunca tepki varmı
defnemomm_ Duymadigindan mi geçemedi? Bizde 27 günlük olduk, sol kulağı geçmedi henüz kızım çünkü derin uykuda olması lazımmış ve beresini açtıkları ve cihazı koyduklaro gibi uyanıyor tekrar başa dön.. çok zor 😬 çünkü bizde uyku diye bir kavram yokkkk
2bebisannesi_ baroayse bilmiyorum ki kulak doktoru da bakti kir vs var mı diye yok dediler ama geçmedi hala abr testi yapılacak birde genetik test de istenildi benim bebegimden doğduğu zaman 😢baş çevresi küçük gözleri çekik denildiği için her şey üst üste geldi test sonucu çıkmadı hala 3 Ay olacak 😢
2bebisannesi_ alin12_ bize kendileri randevu verdi ama nasıl uyuyacak onu düşünüyorum mayısta olacak o test ama uyumaz bence 4 aylik oluyor dokundukca uyanir hayırlısı
vesicafella alin12_ Hangi hastane bizde gidiyoruz hiç o kadar bekletmiyorlar zaten randevu sistemi açılınca takip edip 2 hafta içinde alabiliyorsunuz.
alin12_ 2bebisannesi_ bize de form doldurdular. Bu numarayı arayın randevu alın dediler. Aradım cok dolu, size 8-9 aylıkken sıra gelir biz sizi ona göre ararız dediler. Ama dedim allah korusun sol kulakts bir problem varsa bunun 6 aydan önce önleminin alınması gerekmıyoe mu? İşitme cihazı erken takılması gerekmiyor mu? Çünkü konusması da etkilenecek dedim. Yok sorun olmaz dedi. Şaka gibi.. Bandırmada yasıyorum. Balıkesir hastanesine giriş yaptırdıkları için baska sehir hastanesinden de randevu alamıyorum.sizinde bera testi olacak dimi 😞
alin12_ vesicafella ben bandırmadayım. Balıkesir hastanesinden randevu alın dediler. Aradım. 8-9 ay snra dedi
2bebisannesi_ Pamukprenss tepki var ama daha çok yüksek seslere galiba hafif duyma kaybı da olabilir dedi testi yapan kişi
alin12_ 2bebisannesi_ inşallah 🙏ilk zamanlat cok kafama takıyordum ama çoğu bebek testten geçemiyor muş. Çok araştırdım. Benim bebegim sadece sol kulagından geçemedi. Evde çıt sesi bile çıkaramıyoruz. Parkenin gıcırtısına uyanıyor. Bence yeni doğdugu zaman su falan vardı kulağında o yüzden gecemedi diye düşünüyorum. İnşallah öyledir. Fısıldayarak eşime seslendigimdr bile uyanıyor. Ya da çok az bi işitme kaybı vardır.
2bebisannesi_ alin12_ aynen her şeyin hayırlısı inşallah geçerler ikiside mayis 15 inde olacak bakalım test
alin12_ 2bebisannesi_ inşallah Allahın izniyle gecsin testi inşallah 🙏hiçbir sorun cıkmasın. Dualarım sizinle. Az kalmış. Hayırlısıyla atlatın bu süreci de inşallah 🙏❤🥰
554433 2bebisannesi_ merhaba bizde sizin yollardan gectik bera testi olacagi zaman eger uyumazsa ilac verip sersemletiyorlar bilginiz olsun ve 8 9 ayı beklemeyin eğer bir sikinti varsa 6 aylikken cihaz takiliyor
2bebisannesi_ 554433 bir kağıt verdiler ilaç verilmez yazıyor kağıtta nasıl ilaç verdiler size battaniye yastık getirin yazıyor kendi derin uykusunda olacak yazıyor ama çok zor tabi büyüdü artık dokunsalar uyanir