Arkadaşlar merhaba, doğum yapalı 3,5 ay oldu. Yara oldu vs. derken az ya da çok sütüm geldi. Başından beri hiçbir zaman öyle aşırı sütüm olmadı ama sürekli emzirerek sağarak idare ettim. Mecbur kalınca da mama takviyesi yaptık tabi haliyle. Fakat şuan neredeyse çok çok az sütüm. Tam kesilmiyor evet ama sağınca da 30 cc çıkıyor,yok gibi yani. Çok üzülüyorum,bu saatten sonra sütü arttırabilmenin bir yolu var mı bildiğiniz? Benimle paylaşırsanız sevinirim. Şuan sadece mamayla besleniyor gibi bir durumdayız haliyle:(