Kızlar merhaba oğlum ayın 25inde sünnet ettirdik klamp li yöntemle sünnet oldu ilk gün hariç hiç huzurluğu olmadı çok şükür klamp dün düştü ama şöyle bi sıkıntı var doktoru normal diyo ama aklıma çok takılıyo pipisinin içi dışına çıkmış gibi resmen sağ tarafı normal sol tarafında pipisinin içindeki et derinin dışına fışkırmış resmen doktoru bi kaç güne geçer kremlerini düzenli kullanın dedi ama içim hiç rahat değil tecrübeli anneler sizinkilerde böylemiydi ya 🤦🏻♀️