Kızlar geçen pazar oğlumun yüzük parmağı sıkıştı, dedesiyle babannesi sokakta gezdiriyordu elinde uzun bir sopa varmış düşünce herhalde yerle arasında kalmış. Baya morardı falan içinden sulu kan aktı, sonra morluk geçti. Şuan parmağı hala şiş. Doktorada gitmedim salak gibi annemler birşey olmaz dedi diye. 1 haftadır hala şiş olması normal mi başına gelen var mı yoksa bir acile gideyim bilemedim