Bebeğim 4 aylık ve sütüm olmadığı için 1 ay tek emdirebildim 3aydır mama veriyorum ama bebeğim emmede çok zorluk çekiyor. 4 aylık bebeğim 180ml içmesi gereken mamayı benim bebek 25ml içiyor. Kaşık ilede ver eye çalıştım ama içmiyor ve hatta bebeğimde uyurkende normalde de morarma çok oluyor öyleki banyo yaptırmaktan bile korkar olduk morartısı yüzünden. Bu durumu yaşayan varmı aranızda ne gibi önlem almamız lazım. Bebeğimi kardiyolojiye sevk ettiler inşallah pazartesi götüeceğim