Kızlar bebeğim 7.5 aylık. Bu ara çok huysuz uykusunda bile bağırarak ağlıyo. Ek gıdaya geçeli 2-3 günde bir kaka yaparsı şimdi bir haftadır yapmıyor. Fitil vermeli miyim acaba ?? Bir de pazartesi bexero aşısı olduk bugüne kadar huysuzluğu ondan da olabilir mi bilmiyorum valla ne yapacağımı bilemedim 🤷🏻♀️